toklin

Omöjligt

Publicerad 2012-07-31 21:54:52 i Allmänt

Var så (!) när att få en lägenhet idag...Men den gick tyvärr till någon annan som var minuten snabbare. Suck! Känns näst intill omöjligt att få tag på lägenhet i Stockholm. Kommer nog ångra mig stort att jag inte tog den i Uppsala...

Idag är det tisdag, blit lite dagvild när jag är ledig^^ Emil var också ledig idag. Vi har byggt på deras altan. Eller ja, jag har solat och hållt i någon bräda här och där^^^

Nu sitter jag och kollar på os simning, hur går det för Sverige och medaljerna?!

Imorgon åker jag nog hem till Örebro igen.Längtar hem. Måste ta vara på dom sista veckorna i min lägenhet för om lite mer än två veckor lämnar jag nyckeln...Snyft!

Pratade med Josefin idag, min kollega! Längtar till den 27 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela